Firma Gas Gas stworzyła nową serię enduro/trial na rok 2014. Inżynierowie i zawodnicy GAS GAS Team opracowali wspólnie nowe motocykle enduro / trial koncentrując się na najwyższej wydajności. Zarówno nowe 2T jak i 4T są znacznie lżejsze niż modele z lat poprzednich.
Nowa gama motocykli enduro i trial zawiera w sobie kontynuację własnej myśli i spojrzenia na świat motocykli terenowych. Zostając niepowtarzalnym motocyklem, GAS GAS jednocześnie nawiązuje do najnowszych trendów i rozwiązań technicznych. Coraz lepsza jakość i rewelacyjne warunki trakcyjne stawiają motocykle GAS GAS w pierwszej linii do wyścigu o tytuły Mistrzowskie!
Jeśli nie chcesz być szarakiem i szukasz jedynego w swoim rodzaju niepowtarzalnego motocykla to GAS GAS jest właśnie dla Ciebie !
Krótki filmik z modelami 2014

W nowym modelu GAS GAS zmian konstrukcyjnych doczekał się silnik 2T, między innymi wydłużono skok tłoka dzięki podniesieniu cylindra i zastosowaniu dłuższego korbowodu - ten zabieg zapewnił bardziej liniowe oddawanie mocy już od niskich obrotów, mówiąc potocznie, silnik będzie bardziej "czterosuwowy". Nowa jest również głowica, cylinder i bardziej wydajna pompa wody. O innych zmianach na razie nie wiemy, chociaż te które już są zapowiadają mały przewrót w świecie off-road. Całkowicie została przebudowana rama, którą wzmocniono a tylną część nośną ponownie wykonano z aluminium. Masę motocykli enduro w przypadku 2T udało się zredukować o 3kg - co dało bardzo dobry wynik EC125 94kg, EC200 102kg, EC250/300 103kg a w 4T masę zredukowano do 108kg. W modelach Racing z tyłu zastosowano nowy amortyzator firmy Reiger, z przodu pozostał dwu-obiegowy Marzocchi 48. W modelach Standard znacznie tańszych zastosowano bardzo dobrze sprawdzające się amortyzatory Marzocchi 45 i z tyłu SACHS. Całość ubrano w nowe bardziej ergonomiczne nadwozie i ciekawszą grafikę. Ciekawostką jest powrót do pełnej gamy modelu EC jeśli chodzi o pojemności, i tak będziemy mieli do wyboru: 125, 200, 250, 300. Jeśli chodzi o 4T to zawiązano jeszcze mocniej współpracę z firmą YAMAHA wykorzystując jej silniki w modelach 250, 450. Również rama i ergonomia w modela 4T została całkowicie przebudowana, tak jak w modelach 2T.
Cena motocykli pozostanie na przyzwoitym poziomie i na pewno będzie bardzo konkurencyjna w stosunku do innych marek. Rewelacją cenową będzie model EC200 Standard - najtańszy w gamie EC, jego cena będzie nawet niższa od EC125 Racing!
Wszystkich zainteresowanych zakupem motocykli GAS GAS proszę o kontakt pod nr tel. 694-691-261
Cała oferta, opis techniczny i fotki na stronie GAS GAS